Правова угода

Загальна інформація

Терміни та визначення

Сайт – puffy.com.ua

Клиєнт – дієздатна фізична особа, яка розміщує Замовлення на Сайті

Інтернет-магазин – Інтернет-сайт, що належить Продавцю, і має адресу в мережі Інтернет puffy.com.ua. На ньому представлені товари, пропоновані Продавцем своїм Клієнтам для оформлення Замовлень, а також умови оплати і доставки цих Замовлень Клієнтам.

Угода про права та обов'язки при купівлі товарів в Інтернет-магазині "Пуфі-магазин турецької пряжі для ручного в'язання"

Угоду укладають
- компанія «Пуфі-магазин турецької пряжі для ручного в'язання», в особі ФОП Найдьонова Андрія Євгеновича, що здійснює продаж через інтернет-магазин, (далі - Компанія) з одного боку, і
- замовник товарів через інтернет-магазин Компанії (далі - Замовник), з іншого боку
і зобов'язуються дотримуватися умов цієї Угоди

1.Про приймання та обробку замовлень

1.1 Розміщення замовлення
  Замовлення приймаються від зареєстрованих користувачів і користувачів з гостьовим профілем, тільки за допомогою інтернет-магазину Компанії. Реєстрація означає згоду Замовника дотримуватися умов цієї Угоди.
  Реєстраційні дані Замовника Компанія використовує виключно для якісної взаємодії з Замовником, і не має права передавати третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством України
Акції не суммуються! Одночасно може бути використана лише одна акція (безкоштовна доставка, оптова знижка чи роздрібна знижка).

1.2 Обробка замовлення
  Після того, як Замовник розміщує замовлення, йому приходить повідомлення на електронну адресу, що повідомляє про те, що замовлення потрапило в базу замовлень інтернет-магазину Компанії.
Менеджер інтернет-магазину Компанії починає обробляти/виконувати замовлення тільки після того, як отримує підтвердження замовлення від Замовника.

1.3 Коригування замовлення
  При виконанні замовлення менеджер інтернет-магазину Компанії не має права вносити зміни до переліку замовлених товарів і ціни на них без узгодження з Замовником. У разі відсутності якогось замовленого товару Компанія зобов'язана попередити Замовника і запропонувати відповідну заміну. При цьому Компанія не несе відповідальності за збитки або можливий втрачений прибуток Замовника.

2. Про оплату і документах

2.1. Доставка по Україні
  Доставка по Україні здійснюється кур'єрськими службами "Нова пошта", Укрпошта або за погодженням сторін альтернативною кур'єрською службою (Автолюкс, Нічний експрес та т.п.). Оплата доставки здійснюється Замовником. Безкоштовна доставка товару можлива при великому роздрібному замовленні за передоплатою, пересиланні замовлення до відділення кур'єрської служби однієї посилкою по Україні та досягненні суми акційної безкоштовної доставки замовлення, зазначеної на головній сторінці магазину.
2.2 Перевірка доставленого товару
  При передачі замовлення Замовникові обидві сторони зобов'язані перевірити відповідність найменувань і кількість товару на бланку замовлення і товарному чеку реально привезеному товару.

 3. Про доставку

3.1 Представник Компанії
  Кур'єр Компанії (або кур'єрської служби доставки) зобов'язаний пред'явити Замовнику документ, що підтверджує його приналежність до Компанії, а Замовник перевірити наявність такого
.

3.2 Терміни
 
Компанія відправляє товар в наступний за зарахуванням коштів на розрахунковий рахунок компанії (при безготівковій оплаті) день чи після отримання замовлення (при оплаті готівкою кур'єру). При можливості у Компанії та зацікавленості у Замовника, замовлення за погодженням сторін може бути доставлене раніше. Замовник розуміє, що у Компанії може трапитися ситуація, при якій на доставку потрібно більше 3 робочих днів (відсутність вільних машин, що доставляють замовлення інтернет-магазину та ін.) Або доставка буде взагалі тимчасово неможлива. При цьому Компанія не бере на себе ніяких зобов'язань по відшкодуванню будь-яких збитків Замовника, пов'язаних з несвоєчасною поставкою замовлення.
Зі свого боку Замовник зобов'язується прийняти товар за вказаною в замовленні адресою у встановлений час або передоручити прийом замовлення довіреній особі. Якщо за вказаною адресою замовлення не було прийняте через відсутність Замовника або довіреної особи, а також документів (довіреності) - транспортні витрати за цей «порожній» виїзд будуть включені у вартість цього або наступного замовлення.
У будь-якому випадку, менеджер інтернет-магазину Компанії і Замовник обов'язково погоджують строки доставки між собою, і прагнуть до виконання замовлення у встановлений час
.

3.3 Скасування замовлення
 
Замовник має право скасувати замовлення в будь-який момент, в тому числі, коли товар вже доставлено. Замовник прагне попередити Компанію про скасування замовлення по можливості в найкоротші терміни.
Замовнику, який здійснив попередню оплату замовлення, але не отримав його у встановлений час зі своєї вини або необґрунтовано відмовився від отримання замовлення при його доставці додому або в офіс, повертаються гроші тільки в сумі вартості товару (без транспортних витрат)
.
Замовник розуміє і погоджується, що повторювані випадки скасування замовлення в момент доставки, а також зміна складу замовлення під час доставки і вже після здійснення продажу, може привести до того, що Компанія не буде обслуговувати надалі цього Замовника.

  4. Про умови цієї Угоди
  Компанія залишає за собою право змінювати умови даної Угоди, при цьому про всі принципові зміни в Угоді Компанія зобов'язується попередити Замовника по електронній пошті, а Замовник не заперечує отримувати від Компанії повідомлення такого роду.
Компанія повинна розміщувати умови даної Угоди на своєму сайті
.

  5. Про захист персональної інформації
  Надаючи свої дані Компанії (ПІБ, адреса електронної пошти, номер контактного телефону, адресу проживання, інші дані) Замовник тим самим дає свою згоду на обробку та зберігання цих даних відповідно до Закону України про захист персональних даних. Компанія зобов'язується не використовувати отриману інформацію ніяк окрім як для забезпечення Замовника замовленим товаром і для оповіщення замовника про хід виконання замовлення, а в окремих випадках - про акції та спеціальні пропозиції Компанії.

  Компанія не несе відповідальності за використання зазначених даних, отриманих сторонніми особами в результаті злому (крадіжки) сайту Компанії / серверів Компанії або організацій, де розміщені сайти компанії. При цьому Компанія використовує всі можливі заходи для утримання даних в цілості.

Якщо у Вас виникли питання, звертайтесь до менеджера за телефонами

+38(068)911-30-51, +38(066)405-18-93, +38(063)621-65-41 (Viber)

або на електронну пошту admin@puffy.com.ua