Доставка та повернення

Відправлення Вашого товару

Ми пропонуємо наступні способи доставки товару для наших клієнтів:

1. Самовивіз

Територіально наш магазин розташовано в м.Хмельницький. Менеджер по телефону, вказаному при оформленні замовлення, уточнює деталі доставки. Замовлення оплачується при отриманні після перевірки комплектності та відповідності товару замовленому.

2. Доставка ТК "Нова Пошта"

ТК "Нова Пошта" одна з найпоширеніших транспортних компаній в Україні, що має безліч відділень в різних населених пунктах.

При виборі доставки замовлення ТК "Нова Пошта" під час оформлення замовлення вкажіть область і населений пункт, а в полі "НОВА ПОШТА" - номер відділення, найбільш зручного Вам для отримання посилки.

ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ

Після комплектації і підтвердження замовлення нашим менеджером по телефону, Ваше замовлення передається кур'єру для відправки. Відправка ТК "Нова Пошта" доступна на умовах передоплати і з післяплатою.

Вартість доставки сумується з вартістю замовлення і залежить від тарифів ТК "Нова пошта", згідно ваги і габаритів обраних товарів.

Після того, як Ваше замовлення підтверджено, сформовано та відправлено, наш менеджер повідомить номер декларації в SMS і листом на вказаний при оформленні замовлення e-mail. Процес переміщення посилки Ви можете контролювати, вводячи отриманий номер декларації на сайті Нової Пошти.

Для отримання посилки на відділенні Нової Пошти необхідно повідомити номер декларації і надати для ідентифікації особи паспорт або водійське посвідчення.

3. Доставка Укрпоштою

При виборі доставки замовлення Укрпоштою, під час оформлення замовлення вкажіть область і населений пункт, а в поле "УКРПОШТА" - Поштовий індекс (Вулицю, Будинок і Квартиру - для доставки замовлення за адресою).

ВІДДІЛЕННЯ УКРПОШТИ

Після комплектації і підтвердження замовлення нашим менеджером по телефону, Ваше замовлення передається кур'єру для відправки. Відправлення Укрпоштою доступне на умовах передоплати і з післяплатою.

Вартість доставки сумується з вартістю замовлення і залежить від тарифів Укрпошти, згідно ваги і габаритів обраних товарів.

Після того, як Ваше замовлення підтверджено, сформовано та відправлено, наш менеджер повідомить номер декларації в SMS і листом на вказаний при оформленні замовлення e-mail. Процес переміщення посилки Ви можете контролювати, вводячи отриманий номер декларації на сайті Укрпошти.

Для отримання посилки на відділенні Укрпошти необхідно повідомити номер декларації і надати для ідентифікації особи паспорт.

4. Доставка альтернативними ТК ("Делівері", "Міст-Експрес" тощо)

Наш магазин намагається зробити доставку замовлення максимально зручною для Вас. Ви можете погодити з нашим менеджером доставку іншою транспортною компанією. Для цього достатньо залишити в полі "Коментар до замовлення" назву перевізника і номер його відділення, щоб Ви могли отримати товар в найбільш зручному для Вас місці або зателефонувати нашому менеджеру.

Відправка альтернативною ТК доступна тільки на умовах передоплати. Вартість доставки Ви оплачуєте в офісі транспортної компанії при отриманні посилки.

Після того, як Ваше замовлення підтверджено, сформовано, оплачено і відправлено наш менеджер повідомить номер декларації в SMS і листом на e-mail. Процес переміщення посилки Ви можете контролювати, вводячи цей номер декларації на сайті обраної ТК.

Для отримання посилки на відділеннях альтернативних ТК необхідно повідомити номер декларації та надати для ідентифікації особи паспорт або водійське посвідчення.

Вартість доставки включає в себе витрати на обробку, упаковку і поштові витрати. Витрати на обробку фіксовані, в той час як витрати на транспортування можуть варіюватися в залежності від ваги посилки. Ми радимо Вам об'єднувати замовлення. Ми не зможемо об'єднати два окремих замовлення і доставка буде розрахована для кожного з них.

Повернення товару

Відповідно до "Закону про захист прав споживача" обмін і повернення можливе в строк до 14 днів з моменту доставки замовлення клієнту. Обов'язковою умовою обміну і повернення є те, що товар не був у вживанні і має всі супровідні документи (ярлики, упаковку та ін.)

У разі обміну та повернення вартість доставки оплачується клієнтом.

Якщо був отриманий товар не той, що було замовлено, клієнт має право відмовитись від товару. Магазин поверне Вам гроші і сплатить доставку.

Якщо Ви хочете зробити обмін або повернення товару, Вам необхідно протягом 14 днів з моменту отримання замовлення зв'язатися з нашим менеджером по телефону.

Товар приймається за наявності бірок, товарного вигляду, цілої упаковки та відсутності слідів використання.

Якщо у вас з'явились будь-які питання, будь-ласка, зв'яжіться з нами

через електронну пошту admin@puffy.com.ua, на Viber +38(063)621-65-41

АБО ПО ТЕЛ.  +38(068)911-30-51, +38(066)405-18-93, +38(063)621-65-41 - МЕНЕДЖЕР


Дякуємо Вам за покупки в нашому інтернет-магазині!